‘Bini Mat Yo’ Dan ‘Pakcik Guard’ (Video). Apa Komen Anda?

     

Korang layan dulu video ni,

 

 

Sape salah agak2?.. nk tnjk salah org, gi upload kt tenet.. last2 nmpk mcm salah sndiri..

dia rakam konon2 kate dia yg nak saman last2 menunjukkan perangai diri sendiri yang tak semenggah. ape agaknye perasaan bila org ckp kat org tua kite “pakcik bodoh” “jantan dayus” ek? hmmmm

klau pak guard tu org muda, mungkin dah jadi tragedi..

 

1

 

 

p/s: ‘Bini Mat Yo dan Pakcik Guard’ Versi PARODY??   “we are all pakcik guard!’

 

Comments

comments

Pengumuman:

Harian Blogger.Com amat mengalu-alukan sebarang komen atau pendapat dari pembaca semua. Walaubagaimanapun, kami tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Anda dinasihatkan untuk membuat pertimbangan yang rasional. Sebahagian Gambar & informasi adalah hak milik pihak tertentu yang digunakan untuk tujuan pengenalan sahaja. Kredit akan diberikan kepada mana-mana sumber yang kami perolehi.

Latest Comments
  1. Haida Klate September 26, 2013
  2. Amirul Norman September 25, 2013
  3. Ben Rafik September 24, 2013
  4. Haida Klate September 24, 2013
  5. Mohd Johan Misnan September 24, 2013
  6. Gud Cookies September 23, 2013
  7. Ben Rafik September 23, 2013

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *